Webinar | Van Trauma Naar Overwinning: Op Veerkracht Gebaseerde Strategieën Voor Beter Leerlingengedrag
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Ontmoet de Panelleden
Joe Antonelli
Joe Antonelli is een ervaren schooladministrateur met diepgaande expertise in gedrag, traumagerichte praktijken, herstelgerichte benaderingen en de-escalatie. Hij heeft gediend in middelbare scholen voor voortgezet onderwijs, heeft opvoeders opgeleid in het hele land en overlegt met scholen en districten in de hele VS. Joe is al lange tijd bestuurslid van de California Continuation Education Association en twee keer Administrator of the Year. Hij geeft les in het graduate education programma aan de Universiteit van Redlands en is een promovendus in de Forensische Psychologie, die zich richt op het verband tussen jeugdtrauma en crimineel gedrag op volwassen leeftijd. Hij is de auteur van Bottom Up, heeft de cursus Trauma en gedrag voor docenten ontwikkeld en is co-auteur van een op veerkracht gericht artikel met het Gardner Center van Stanford. Joe is momenteel administrateur in het Corona-Norco Unified School District in Zuid-Californië.
Jason Johnson
Jason Johnson is gediplomeerd schoolpsycholoog en directeur van Training & Onderzoek voor WhyTry, waar hij door het hele land docenten adviseert en traint in op veerkracht gebaseerde strategieën om het succes van leerlingen te ondersteunen. Hij heeft op honderden conferenties gesproken en implementaties van WhyTry programma's geleid in scholen, de gezondheidszorg, bedrijven en het Amerikaanse leger. Jason is gepassioneerd over het helpen van leerlingen bij het overwinnen van uitdagingen en is toegewijd aan het creëren van een cultuur van veerkracht in het onderwijs.
Ontdek een betere manier om leerlingen te ondersteunen - te beginnen met veerkracht
Gedrag van leerlingen is communicatie. Als leerlingen zich gedragen, zich afsluiten of niet betrokken lijken, komt dat vaak voort uit een trauma. Maar hoe kunnen scholen reageren op een manier die ondersteunend en effectief is zonder dat de leerkrachten die het werk doen opgebrand raken?
Doe mee aan een krachtige, gratis paneldiscussie, gepresenteerd door de National Alternative Education Association (NAEA) en WhyTry, die ingaat op wat het echt betekent om trauma-geïnformeerd te zijn, en hoe scholen veerkrachtige omgevingen kunnen bouwen waar zowel leerlingen als leerkrachten gedijen.
U zult luisteren naar deskundige opvoeder en spreker Joe Antonelli, samen met leiders van de WhyTry Organization en de NAEA, terwijl ze praktische, op veerkracht gebaseerde strategieën verkennen die helpen bij het veranderen van denkwijzen, het verminderen van storend gedrag en het opbouwen van sterkere relaties tussen leerlingen en personeel.
Deze sessie is perfect voor:
- Leraren
- Counselors en schoolpsychologen
- School- en districtbestuurders
- Interventiemedewerkers en ondersteunend personeel
Wat je zult leren:
- De meest voorkomende misvattingen over trauma en het gedrag van leerlingen
- Hoe je kunt beginnen met het verschuiven van traditionele discipline naar een trauma-responsieve aanpak
- Manieren waarop docenten hun eigen veerkracht kunnen opbouwen terwijl ze leerlingen ondersteunen
- De rol van veilige, stabiele, verzorgende relaties in echte gedragsverandering
- Eenvoudige, kant-en-klare strategieën die u vandaag al kunt toepassen op uw school
- Mis deze kans niet om bruikbare inzichten te krijgen en in contact te komen met andere leerkrachten die het verschil maken.
Webinar | Van Trauma Naar Overwinning: Op Veerkracht Gebaseerde Strategieën Voor Beter Leerlingengedrag
- Gratis
WhyTry is in 1996 gestart door Christian Moore. Het geeft leerkrachten en leerlingen eenvoudige hulpmiddelen om kracht op te bouwen, het leren te verbeteren en een positieve klas te creëren met eenvoudige oefeningen.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.