Webinar | Motiveren en Ondersteunen van Moeilijk te Bereiken Leerlingen
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Facilitator
James O'Neal Jr.
James O'Neal, Jr. is een toegewijde en ervaren wiskundeleraar op een middelbare school met meer dan 15 jaar onderwijservaring. James studeerde in 2006 af aan de NC State University, waar hij een Teaching Fellow was en zijn BS in wiskunde in het middenonderwijs behaalde. Hij gaf les in drie districten in de buurt van Pittsburgh voordat hij terugkeerde naar zijn thuisstaat North Carolina. Op de Piedmont IB Middle School werd hij National Board Certified Teacher, afdelingsvoorzitter wiskunde en leider van de wiskunde PLC.
James' toewijding aan gelijkheid en het succes van leerlingen bracht hem ertoe Aftermath op te richten, een club voor goed presterende zwarte mannelijke leerlingen, om de ondervertegenwoordiging in gevorderde wiskundeklassen aan te pakken. Zijn werk leverde hem de titel op van Piedmont Leraar van het Jaar en finalist voor de prestigieuze Presidential Award for Excellence in Mathematics and Science Teaching (PAEMST).
Hij heeft een M.Ed. in curriculum en instructie met een concentratie in wiskunde op middelbare scholen van UNC-Charlotte en is de oprichter van Mastery for All, LLC, waarmee hij spreekt in het openbaar en adviesdiensten levert. James' passie voor onderwijsgelijkheid, hoge verwachtingen en de groei van leerlingen, in combinatie met zijn boeiende en inspirerende spreekstijl, heeft hem een veelgevraagde stem gemaakt in onderwijsgemeenschappen in het hele land.
Gepresenteerd door James O'Neal, Jr., bekroond onderwijskundige, oprichter en CEO van Mastery for All, LLC
Gesponsord door New Leaders
Doe mee met edWeb voor een impactvol edWebinar met James O'Neal, Jr., een vooraanstaand onderwijsleider met jarenlange ervaring in onderwijsstrategieën gericht op rechtvaardigheid. Deze sessie is ontworpen om docenten te voorzien van praktische tools en inzichten om leerlingen te betrekken en te ondersteunen die vaak achtergesteld zijn of moeilijk te bereiken.
Het doel van deze sessie is om leerkrachten en schoolleiders strategieën aan te reiken om leerlingen die moeite hebben met school of gedrag effectief te motiveren, te betrekken en te ondersteunen, zodat ze hun potentieel kunnen ontplooien. De leerdoelen zijn onder andere:
Identificeer gemeenschappelijke uitdagingen waarmee moeilijk te bereiken leerlingen worden geconfronteerd
Verken evidence-based strategieën voor het verbeteren van de motivatie en betrokkenheid van leerlingen
Leren hoe je een inclusieve en ondersteunende klasomgeving creëert die voldoet aan de behoeften van verschillende leerlingen
De rol van rechtvaardigheid begrijpen bij het aanpakken van de unieke uitdagingen waarmee leerlingen uit achterstandsgroepen worden geconfronteerd
Kijkers vertrekken met bruikbare strategieën om de betrokkenheid van leerlingen te veranderen en de academische resultaten te verbeteren. Of u nu een K-12 leraar, schoolleider of aspirant-directeur bent, deze opgenomen edWebinar helpt u uw begrip van op kansengelijkheid gebaseerde instructie en ondersteuning voor alle leerlingen te verdiepen.
New Leaders is toegewijd aan het ontwikkelen van transformationele, rechtvaardigheidsgerichte schoolleiders die zich inzetten voor het bevorderen van academische prestaties voor alle leerlingen, in het bijzonder leerlingen uit gemeenschappen met lagere inkomens en gekleurde leerlingen. Door middel van innovatieve programma's zoals de National Aspiring Principals Fellowship, rust New Leaders toekomstige schoolleiders uit met de vaardigheden en kennis die nodig zijn om leiding te geven met een op rechtvaardigheid gerichte aanpak, waardoor onderwijs van hoge kwaliteit en positieve resultaten voor elk kind worden gegarandeerd.
Webinar | Motiveren en Ondersteunen van Moeilijk te Bereiken Leerlingen
- Gratis
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.