Webinar | Een Frisse Kijk op Mediageletterdheid in het Tijdperk van AI
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Facilitatoren
Katie McNamara
Katie McNamara is bibliothecaris aan de North High School in Bakersfield, Californië, en directeur van het Teacher Librarian Program aan de Fresno Pacific University. Ze is een Google Certified Innovator, SCWriP Teacher-Consultant, California School Library Association Past President en AASL Tech Troubadour. Katie is auteur van bijdragen aan hoofdstukken en heeft veel tijdschriftartikelen gepubliceerd. Ze heeft vele prijzen gewonnen voor haar innovativiteit en het delen van inhoud. Ze geniet van leren, stelt leerkrachten in staat om het leren van leerlingen te inspireren en deelt haar expertise graag als nationale en internationale presentator. Inspireren. Creëer. Empower. Herhalen.
Lori Lynch
Lori K. Lynch is een succesvol en transformatief leider in verschillende sectoren, met haar expertise in leren en ontwikkelen, teambuilding, werving, opvolgingsplanning en klantsucces. Haar ervaringen hebben gezorgd voor een effectieve overdraagbaarheid van vaardigheden, te beginnen als leerkracht voor de klas en onderwijsleider, een lange staat van dienst in de e-learning, web- en app-gebaseerde EdTech-industrie en recentelijk in de educatieve uitgeverijsector. Haar achtergrond van leerkracht tot L&D specialist, samen met leiderschap op executive niveau, heeft haar voorbereid op het leveren van creatieve benaderingen en het brengen van transformationele input in haar carrière-ervaringen.
Als lid van Learning Forward, de NAEYC en de Association for Talent Development gelooft Lori dat het plezier dat je beleeft aan leren en ontwikkelen niet ophoudt als kind. In haar ervaring is een focus op de leertheorie van volwassenen belangrijk en het gebruik van creatieve engagementstrategieën voor de werkende volwassene kan dieper leren, teamkameraadschap en een gevoel van erbij horen bevorderen. Deze strategieën hebben Lori laten zien dat het veel gemakkelijker wordt om groei en opvolgingsplanning te stimuleren. Haar geloof in het belang van emotionele intelligentie zorgt ervoor dat teamwerk en communicatie goed gedijen in deze gevoede omgevingen.
Lori heeft een BS in menselijke ontwikkeling van Pacific Christian College en een master in onderwijs - jonge kinderen van Concordia. Daarnaast is Lori gecertificeerd Scrum Product Owner, gecertificeerd DISC- en Enneagramprofielanalist, gecertificeerd mensenrechtenconsulent en is ze bezig met een counselingcertificaat. Ze is muzikant, doe-het-zelver in het weekend, dierenvriend en die-hard Dallas Cowboys fan.
Gepresenteerd door Katie McNamara, Docent Bibliothecaris aan de North High School (CA) en Program Director aan de Fresno Pacific University; en Lori Lynch, VP Professional Learning, Britannica Education
Gesponsord door Britannica Education
In een tijdperk waarin generatieve AI inhoud produceert met de snelheid van het denken, is mediageletterdheid niet langer slechts een nuttige vaardigheid, maar een noodzaak. Opvoeders worden geconfronteerd met de ingewikkelde taak om onderscheid te maken tussen AI-gegenereerde inhoud en echte menselijke creatie. Het klaslokaal bevindt zich in de voorhoede van dit veranderende landschap. Bekijk dit edWebinar om diep in de toekomst van mediageletterdheid te duiken, met een speciale focus op de vooruitgang van generatieve AI. De belangrijkste punten zijn onder andere:
De AI-evolutie: Begrijp de opkomst van generatieve AI in, en de bredere implicaties op, informatieconsumptie
Uitdagingen voor de toekomst: De complexiteit van het onderscheid tussen AI-gegenereerde inhoud en authentieke, door mensen geproduceerde informatie aanpakken
Onthulde kansen: Verken de mogelijke voordelen van AI-gegenereerde media in het onderwijs en daarbuiten
De toolkit voor leerkrachten: Rust jezelf uit met strategieën om leerlingen te leren over het onderscheiden en bekritiseren van door mensen gemaakte en door AI gegenereerde inhoud
Dit opgenomen edWebinar is interessant voor leerkrachten, bibliothecarissen, school- en districtleiders.
Britannica Education wil leerkrachten in staat stellen boeiende en zinvolle leerervaringen te creëren die de nieuwsgierigheid van hun leerlingen aanwakkeren. Ze geloven dat elke student het vermogen heeft om te leren en te groeien en ze zijn toegewijd aan het ondersteunen van docenten in hun inspanningen om hun leerlingen te helpen hun volledige potentieel te bereiken.
Om dit doel te bereiken, hanteert Britannica Education een speciale aanpak die een uitgebreide en diverse collectie van educatieve bronnen combineert, met inbegrip van non-fictie artikelen, afbeeldingen, video's en interactieve activiteiten, met voortdurende professionele training en ondersteuning voor docenten. Ze geloven dat door leerkrachten van kleuter tot en met twaalf jaar te voorzien van de hulpmiddelen en ondersteuning die ze nodig hebben, ze hen kunnen helpen een leeromgeving te creëren die leerlingen van alle niveaus inspireert en betrekt.
Webinar | Een Frisse Kijk op Mediageletterdheid in het Tijdperk van AI
- Gratis
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.