Webinar | Een Elementaire Aanpak om Veerkracht op te Bouwen bij Elke Leerling
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Panelleden
Cory Anderson
Cory is al bijna twintig jaar werkzaam in het onderwijs, eerst als leraar en daarna als beheerder. Hij was assistent-directeur op een middelbare school en directeur van twee verschillende basisscholen. Cory was pionier en startte een van de twee openbare STEM-programma's in de staat Utah en hielp bij het overleg met het State Office of Education over het creëren van STEM-standaarden voor scholen die uiteindelijk zouden worden aangenomen door het STEM Action Center. Ook tijdens zijn periode als directeur van een basisschool hield Cory toezicht op gedragseenheden en leidde hij zijn school bij het implementeren van sociale en emotionele programma's en STEM-activiteiten. In 2019 sloot Cory zich aan bij het WhyTry-team als trainer en directeur curriculumontwikkeling nadat hij de sociale en emotionele tools bijna tien jaar had gebruikt in zijn administratieve taken.
Jason Johnson
Jason is schoolpsycholoog en heeft onderzoek gepubliceerd over veerkracht en leerlingprestaties. Jason is een gepassioneerd pleitbezorger van kansarme leerlingen en adviseert en traint momenteel onderwijzers in het hele land als directeur van training en onderzoek voor de WhyTry organisatie. Jason is een thought leader op het gebied van weerbaarheidsonderwijs en heeft op honderden conferenties in het hele land gesproken. Hij heeft succesvolle implementaties van alle WhyTry programma's geleid en heeft trainingen gegeven aan klanten in de gezondheidszorg, het bedrijfsleven en het Amerikaanse leger.
De Nieuwe Elementaire Aanpak van WhyTry
Het is spannend om de nieuwste programma toevoeging te introduceren: De WhyTry Elementaire Aanpak! Deze nieuwe set tools en hulpmiddelen is speciaal ontworpen om in te spelen op de unieke emotionele behoeften van basisschoolleerlingen, en helpt leerkrachten zoals u om jonge leerlingen die achterop zijn geraakt door Covid te betrekken en te motiveren.
De webinar bespreekt hoe deze nieuwe aanpak u kan helpen:
- De emotionele behoeften van jonge leerlingen aan te pakken met op de leeftijd afgestemde, trauma-geïnformeerde strategieën.
- Betrekken en motiveren van leerlingen die moeite hebben om hun academische achterstand in te halen in de nasleep van Covid 19.
- Het bevorderen van veerkracht en sociaal-emotionele vaardigheden die essentieel zijn voor succes in en buiten de klas.
Webinar | Een Elementaire Aanpak om Veerkracht op te Bouwen bij Elke Leerling
- Gratis
WhyTry is in 1996 gestart door Christian Moore. Het geeft leerkrachten en leerlingen eenvoudige hulpmiddelen om kracht op te bouwen, het leren te verbeteren en een positieve klas te creëren met eenvoudige oefeningen.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.