Materiaal | Munten Tellen - Muntwaarde Vergelijken Opdrachtkaarten | Lente Math Centers
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
ZIP - 44 pagina's
Laat je leerlingen oefenen met het tellen van munten met deze 48 opdrachtkaarten. Deze taakkaarten met lentethema over het vergelijken van muntwaardes zorgen voor extra betrokkenheid deze lente! Op elke opdrachtkaart staan twee zakjes met munten die de leerlingen moeten tellen. Leerlingen moeten bepalen of de waarde van de munten groter dan, kleiner dan of gelijk aan elkaar is.
Je kunt je wiskundegroepen gemakkelijk differentiëren met de twee bijgeleverde sets muntactiviteiten. Binnenin vind je 24 opdrachtkaarten met alleen munten en 24 opdrachtkaarten met munten aan de ene kant en waarden in woordvorm aan de andere kant. Deze opdrachtkaarten zijn de perfecte manier om leerlingen enthousiast te maken voor het leren terwijl ze rondlopen in de klas, rekencentra of partneractiviteiten doen.
Inbegrepen:
1. Takenkaarten voor het vergelijken van muntwaarden: Munten aan beide zijden
Leerlingen tellen de waarde van twee zakjes met munten en beslissen dan of de waarden groter dan, kleiner dan of gelijk aan elkaar zijn (24 opdrachtkaarten).
2. Muntwaarde vergelijken opdrachtkaarten: Munten aan één kant
De leerlingen tellen de waarde van een zak munten en een zak munten in woordwaarde en beslissen dan of de waarden groter dan, kleiner dan of gelijk aan elkaar zijn (24 opdrachtkaarten).
3. Zwart-witversie van alle 48 opdrachtkaarten om inkt te besparen!
4. Taakkaart doos covers.
5. Antwoordbladen (2 per pagina).
6. Antwoorden.
Gerichte Normen:
CCSS.2MD.C.8
Los woordproblemen op met dollarbiljetten, kwartjes, dubbeltjes, stuivers en centen en gebruik daarbij de juiste $ en ¢ symbolen.
Voorbeeld: Als je 2 dubbeltjes en 3 centen hebt, hoeveel centen heb je dan?
Materiaal | Munten Tellen - Muntwaarde Vergelijken Opdrachtkaarten | Lente Math Centers
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.