Masterclass | Onderwijskundige AI
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Beschikbaarheid
Nu tot 31 december 2025
Presentatoren
Paul Cancellieri
Paul Cancellieri is een wetenschapsdocent in North Carolina met 23 jaar ervaring, zowel in de klas als in het werken met docenten om het leren te verbeteren met behulp van technologie en op onderzoek gebaseerde praktijken.
William M. Ferriter
William M. Ferriter gebruikt zijn 29 jaar ervaring als fulltime leerkracht voor de klas om professionele ontwikkelingssessies voor leerkrachten te ontwerpen over onderwerpen die variëren van het opzetten van professionele leergemeenschappen en effectieve interventiesystemen tot het integreren van zinvolle differentiatie, uitbreiding en leerlingbetrokken beoordelingsmogelijkheden in de klassikale instructie.
Adam Garry
Adam Garry is een voormalig leraar basisonderwijs. Hij heeft presentaties gegeven op tal van conferenties over de hele wereld, waaronder voor de International Society of Technology in Education.
Oplossingsboom Masterclass: AI Voor Leerkrachten
Kunstmatige intelligentie (AI) ontwikkelt zich snel en transformeert het onderwijs. Hoewel de tools steeds toegankelijker worden en de maatschappij in het algemeen de kracht van AI heeft omarmd, maken de meeste leerkrachten er geen gebruik van. Een van hun grootste toetredingsdrempels? Tijd. Maar nu kun je je AI-tools voor je klas eigen maken volgens je eigen schema!
De Solution Tree Masterclass: Educator AI biedt schoolleiders en docenten de kennis en ondersteuning om met vertrouwen AI te integreren in hun onderwijspraktijk. Door middel van presentaties door experts en uitvoerbare strategieën leren docenten hoe ze AI-vaardige klaslokalen en districten kunnen creëren.
Als thought partner of content creator kan AI leerkrachten helpen meer te weten te komen over het curriculum, boeiende content te creëren, leerlinggegevens te analyseren, samen te werken met collega's, interventies te plannen en nog veel meer. Onder leiding van drie nationaal erkende onderwijsexperts biedt deze virtuele, gerichte miniserie een uitgebreide verkenning van de impact van AI op het K-12-landschap.
Deelnemers kunnen zich abonneren op de volledige miniserie van sessies van 90 minuten en hun leerervaring personaliseren door deel te nemen aan onderwerpspecifieke AI-onderdelen voor onbeperkte toegang gedurende 365 dagen: (1) Generatieve AI voor districtleiders, (2) Lesgeven met AI en (3) PLC's versterken met AI.
Deelnemers zullen:
- De huidige staat van AI en de impact ervan op het onderwijs begrijpen
- De belangrijkste AI-terminologie beheersen
- Het transformatieve potentieel van AI verkennen om te helpen:
- De werkdruk en burn-out van leerkrachten te verminderen
- Essentiële normen uitpakken en vaardigheidsschalen schrijven
- Boeiende inhoud en lesplannen maken
- Genereer talloze werkproducten
- Instructie en interventies personaliseren
- Samenwerking tussen leerkrachten versnellen
- Gegevensanalyse verbeteren
- Effectieve AI-tools ontdekken, zoals Gemini, ChatGPT en Magic School
- Tips om het schrijven van prompts te verbeteren
- Leer hoe AI lees- en wiskundelessen kan ondersteunen
- Onderzoeken hoe je richtlijnen, beleid en kaders kunt ontwikkelen voor verantwoord AI-gebruik
- Confronteer ethische en maatschappelijke risico's zoals privacy van gegevens en verkeerde informatie
- Bevorderen van een cultuur van AI-geletterdheid in het hele systeem
Schema
Blok 1 - William M. Ferriter: AI gebruiken om het werk van samenwerkende teams te vergemakkelijken
- Inleiding tot generatieve AI - Voorbeeld
- Het juiste werk van collaboratieve teams begrijpen - Voorbeeld
- AI-tools gebruiken om je normen te begrijpen - voorbeeld
- AI-tools gebruiken om competentieschalen te schrijven - voorbeeld
- AI-tools gebruiken om de eerste instructie te plannen - voorbeeld
- AI-tools gebruiken om interventies en uitbreidingen te plannen - voorbeeld
- AI-tools gebruiken om te groeien via professionele ontwikkeling - voorbeeld
- Afrondende gedachten over het gebruik van AI om het werk van samenwerkende teams te vergemakkelijken - voorbeeld
Blok 2 - Adam Garry: Generatieve AI voor districtleiders
- Inleiding tot generatieve AI - Voorbeeld
- Inzicht in het huidige landschap van schooldistricten met AI - Voorbeeld
- Overkoepelende concepten die districten moeten benadrukken - Voorbeeld
- Invloed van GenAI op de samenleving en het werk - Voorbeeld
- Inzicht in het huidige landschap van schooldistricten met AI - Voorbeeld
- Invloed op het onderwijs - Voorbeeld
- Focusgebied 1: AI-geletterdheid - Voorbeeld
- Focusgebied 2: leerplaninstrumenten en beoordeling - voorbeeld
- Academische integriteit en ethiek - voorbeeld
- Prompt Engineering - Voorbeeld
- Conclusie - Voorbeeld
Blok 3 - Paul Cancellieri: Onderwijs met AI
- Inleiding tot AI-generatie - Voorbeeld
- Strategieën vóór hulpmiddelen - Voorbeeld
- AI-tools gebruiken om leermiddelen voor geletterdheid te maken - Voorbeeld
- AI-tools gebruiken om gegevens voor leerlinganalyse te maken - voorbeeld
- AI-tools gebruiken om studenten op weg te helpen - voorbeeld
- AI-tools gebruiken om feedback van leerlingen te krijgen - voorbeeld
- Nauwkeurig de beheersing meten in een AI-wereld - Voorbeeld
- Conclusie - Voorbeeld
Masterclass | Onderwijskundige AI
- Betaling
Sinds 1998 helpt Solution Tree leraren hun scholen te verbeteren met boeken, video's en training. Ze bieden hulpmiddelen om klaslokalen beter te maken en leerlingen te helpen meer te leren.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.