Lesidee | Computational Thinking
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Voor deze activiteit worden geen instructies gegeven. In plaats daarvan gebruiken leerlingen voorbeelden van wat denkbeeldige spelers hebben gedaan om uit te zoeken hoe ze het spel moeten spelen. Deze les geeft leerlingen de kans om de vier vaardigheden van computational thinking (decompositie, patroonmatching, abstractie en algoritmen) te oefenen in één samenhangende activiteit.
Samenvatting
Aan de slag - 15 minuten
1) Woordenschat
2) Uitzoeken
Activiteit: Computational thinking - 25 minuten
3) Computationeel denken
Samenvatting - 10 minuten
4) Flash Chat - Wat hebben we geleerd? 5) Vocabulaire Shmocab
Beoordeling - 5 minuten
6) Beoordeling computational thinking
Lesdoelen
Leerlingen zullen:
- Informatie analyseren om conclusies te trekken
- Identieke delen van vergelijkbare zinnen met elkaar vergelijken om patronen te vinden
- Verschillen in gelijksoortige zinnen identificeren en abstraheren
Lesidee | Computational Thinking
- Gratis
Code.org® is een non-profit organisatie die elke K-12 leerling wil helpen computerwetenschap en AI te leren op school. Ze ondersteunen studenten van alle achtergronden en vaardigheidsniveaus om te blijven leren en geïnspireerd te raken.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.