Platform Voor Leerkrachten in het Basisonderwijs

Cursus | Strategieën en Benaderingen voor Trauma Geïnformeerde Instructie

€ 477,00
Inclusief btw
Basisonderwijs Cursus | Strategieën en Benaderingen voor Trauma Geïnformeerde Instructie

Niet beschikbaar

Facilitator

Colleen Wilkinson
- Docent met een diploma van de American Montessori Society, Texas School Directors Certificate, meer dan 15 jaar voor de klas en meer dan 5 jaar als schooladministrateur.
- Consultant en docent educatie die gespecialiseerd is in trauma geïnformeerde discipline praktijk, facilitator van steungroepen voor adoptiegezinnen.
- Colleen's doel is om leerkrachten te ondersteunen bij het ontwikkelen van een trauma-informatieve mindset en zich gesterkt te voelen om leerlingen te ondersteunen.
- Colleens persoonlijke interesses zijn vrijwilligerswerk in haar lokale schooldistrict, opkomen voor de rechten van gehandicapten, reizen en tijd doorbrengen met haar gezin.


EDUO 9327: Strategieën en Benaderingen voor Trauma Geïnformeerde Instructie

Om trauma-informatieve strategieën in de klas in de praktijk te brengen, moet je verder gaan dan de theorie en het raamwerk in de praktijk toepassen. Inhoud van de instructie, behoeften van leerlingen, behoeften van volwassenen en de eisen van het schoolsysteem beïnvloeden de educatieve ervaring voor zowel kinderen als leerkrachten. Inhoud, methoden en verwachtingen in de klas kritisch onderzoeken door het raamwerk van trauma informed practice toe te passen. Herken en reageer effectief op de veranderende behoeften van je leerlingen, jezelf en je gemeenschap.


Syllabus

Leerdoelen
In deze cursus krijgen deelnemers de gelegenheid om:
- Evalueer uw vakspecifieke inhoud en instructiepraktijken om prioriteit te geven aan de geestelijke gezondheid van studenten.
- Het raamwerk van trauma informed practice toe te passen in de klas.
- Aan zelfreflectie te doen.

Relatie tot CCS of andere professionele standaarden
- Stelling 1: Docenten zijn toegewijd aan studenten en hun leren.
- Stelling 2: Docenten kennen de vakken die ze onderwijzen en weten hoe ze die vakken aan leerlingen moeten onderwijzen.
- Stelling 3: Docenten zijn verantwoordelijk voor het managen en monitoren van het leren van leerlingen.
- Stelling 4: Leraren denken systematisch na over hun praktijk en leren van ervaringen.
- Stelling 5: Leraren zijn lid van leergemeenschappen.

Hoe wordt het cursuswerk ingeleverd?
Elke voltooide opdracht in deze cursus wordt ter beoordeling aan de docent voorgelegd. Volg de aanwijzingen aan het
aan het einde van elke opdracht over hoe je je opdrachten moet voorbereiden en inleveren. Geef elk ingeleverd bestand een naam met je
achternaam en opdrachtnummer (bijv. BrownAssignment3. Zorg ervoor dat je je volledige naam, cursus
cursusnummer en opdrachtnummer bovenaan elke documentpagina. Je ontvangt binnen 5 dagen feedback van je
docent binnen 5 dagen om aan te geven of je de opdracht met succes hebt voltooid of dat je de opdracht moet nakijken. De cijfers van de opdrachten worden gemiddeld voor het eindcijfer van de cursus. Lever je voltooide werk in bij de corresponderende module dropboxes in Moodle.


Semester Studiepunten

3

Studiepunten kunnen beschikbaar zijn voor deze cursus en kunnen per land of instelling verschillen. Controleer bij Dominican University of California of je hiervoor in aanmerking komt.



Cursus | Strategieën en Benaderingen voor Trauma Geïnformeerde Instructie

  • Betaling
Eduye Product ID: 39101

Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.

Praktische lesmaterialen en inspiratie. Kinderen voorbereid op de toekomst.

Laat je inspireren door de Eduye nieuwsbrief, vol tips en nieuwe inzichten om je lesgeven te verrijken.

Aanbieders in de Spotlight

Test LinkTest LinkTest LinkTest LinkTest Link
help mee!

Help mee!

steamadvies

STEAMADVIES

inspiratie

Inspiratie