Cursus | Reageren op Stress in Scholen
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Facilitator
Rhiannon Kim
Rhiannon Kim B.A., M.S., Ed.D.
meer dan 13 jaar: Adviseur speciaal onderwijs en algemeen vormend onderwijs voor kleuterschool-12, voormalig spraak- en taalpatholoog voor kleuterschool-5, universitair docent (bachelor en master)
Professionele prestaties: Certificate of Graduate Study in Resiliency-Based Approaches with Families, Schools and Communities, Mosaic Students of Color Outstanding Graduate Student Award 2023, Finalist voor de Prelock Online Teaching Award 2022, Professional Development Creator & Facilitator
Professionele vooruitzichten: Onderwijzers ondersteunen in hun streven naar het gebruik van transformatieve en helende pedagogische methoden en praktijken in hun omgevingen.
Persoonlijk: Tuinieren, lezen, experimenteren met het koken van Koreaans eten, KDrama's kijken!
Beschrijving
Trauma-geïnformeerde vaardigheden en strategieën om de stressvolle omgevingen die een impact hebben op lesgeven en leren te begrijpen en te ontrafelen. Traumageïnformeerd zijn houdt ook in dat je je bewust wordt van stress en de manieren waarop het zich manifesteert bij onze leerlingen en bij onszelf. De symptomen van stress herkennen en manieren onderzoeken om burn-out in de klas te voorkomen. Analyseren van manieren om het welzijn van studenten en docenten te verbeteren om het leren te bevorderen.
Syllabus
Leerdoelen
Deelnemers krijgen de gelegenheid om
- Bewustzijn op te bouwen van de presentaties en de impact van burn-out, moreel letsel en secundaire
trauma in scholen.
- Huidige praktijken te onderzoeken die stress in stand houden.
- Persoonlijke en systemische veerkrachtpraktijken te ontwikkelen om burnout, moreel letsel en secundaire traumareacties aan te pakken die een impact hebben op scholen
en secundaire traumareacties aan te pakken die een impact hebben op leerkrachten en leerlingen.
Relatie tot CCS of andere professionele standaarden
- Stelling 1: Docenten zijn toegewijd aan studenten en hun leren.
- Stelling 2: Docenten kennen de vakken die ze onderwijzen en weten hoe ze die vakken aan leerlingen moeten onderwijzen
leerlingen.
- Stelling 3: Docenten zijn verantwoordelijk voor het managen en monitoren van het leren van leerlingen.
- Stelling 4: Leraren denken systematisch na over hun praktijk en leren van ervaringen.
- Stelling 5: Leraren zijn lid van leergemeenschappen.
Meer informatie over de syllabus vind je op de website van Dominican University of California.
Semester Studiepunten
3
Studiepunten kunnen beschikbaar zijn voor deze cursus en kunnen per land of instelling verschillen. Controleer bij Dominican University of California of je hiervoor in aanmerking komt.
Cursus | Reageren op Stress in Scholen
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.