Cursus | De Kunst van het Onderzoek
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
De prijs is voor een jaarabonnement.
Facilitator
Kath Murdoch
Kath Murdoch is een ervaren docent, auteur, universitair docent en populair consultant. Ze staat hoog aangeschreven voor haar werk op het gebied van onderzoekend leren, waarin ze al meer dan 30 jaar lesgeeft, schrijft en onderzoek doet. Kath is gevestigd in Australië en werkt op scholen over de hele wereld om leerkrachten en kinderen te ondersteunen bij het gebruik van eigentijdse benaderingen van lesgeven en leren. Ze is zeer toegewijd aan het werken 'in het veld' met kinderen en leerkrachten als ze de geneugten en complexiteiten onderzoekt van een onderzoekende houding in het onderwijs. Ze heeft uitgebreide ervaring in het samenwerken met scholen om onderzoek in het curriculum te verankeren. Kath is de auteur van meer dan 15 boeken voor leerkrachten, waaronder de bestseller 'Power of Inquiry', de prachtige set kaarten voor onderzoekscoaching 'The Art of Inquiry Teaching' en haar meest recente boek voor kinderen, 'The Wonder of Winsome'.
8 modules
2 uur
Deze cursus is ontworpen om je inzicht in en toepassing van de eerste vijf lerarenpraktijken, beschreven in Kath Murdochs boek "The Art of Inquiry", te introduceren en te ontwikkelen.
Kom in contact met Kath in een reeks video-onderzoeken en provocaties die je begrip en toepassing van deze praktijken zullen verdiepen.
Cursus Overzicht
Inleiding tot onderzoekend leren
Overzicht van Kath Murdoch's Onderzoekscyclus
Belang van leerkrachtpraktijken in onderzoekend leren
Opmerken
De kracht van observatie begrijpen
Vaardigheden ontwikkelen om het leren van leerlingen op te merken en te documenteren
Reflecteren op de impact van opmerken op onderzoekend leren
Nieuwsgierigheid
Een cultuur van nieuwsgierigheid in de klas bevorderen
Het aanmoedigen van door leerlingen gegenereerde vragen
Nieuwsgierigheid gebruiken om onderzoekend leren te stimuleren
Leercompetenties opbouwen
Sterke punten van leerlingen identificeren en erop voortbouwen
Leerdoelen en doelstellingen ontwikkelen met leerlingen
Een ondersteunende leeromgeving creëren
Loslaten
De controle in de klas loslaten
Leerlinggestuurd leren toestaan
Het aanmoedigen van risico's nemen en onderzoeken
Vragen stellen
De kracht van vragen stellen in onderzoekend leren begrijpen
Vraagstrategieën ontwikkelen om het leren van leerlingen te ondersteunen
Leerlingen aanmoedigen om vragen te stellen en antwoorden na te streven
Conclusie en reflectie
Overzicht van sleutelconcepten en strategieën
Reflectie op persoonlijke groei en ontwikkeling
Actieplanning voor voortgezet onderzoekend leren in de klas.
Cursus | De Kunst van het Onderzoek
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.