Cursus | De Hersenwetenschap van regulatie
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Facilitator
Dr. Addison Duane, Ph.D.
Doctor in onderwijspsychologie.
EDUO 9950: De hersenwetenschap van regulatie
Trauma heeft een significante invloed op de ontwikkeling van de hersenen. Cultiveer een dieper neurologisch begrip van de door trauma aangetaste hersenen. Analyseer emotionele reacties kritisch vanuit een trauma-geïnformeerde lens terwijl je van plan bent studenten te onderwijzen over de hersenen. Krijg inzicht in verschillende schoolspecifieke regulatiestrategieën.
Syllabus
Deze cursus maakt deel uit van een serie getiteld Trauma Geïnformeerde Praktijken. De cursussen zijn niet opeenvolgend. Ze kunnen in elke
elke volgorde om aan uw professionele behoeften te voldoen. Opmerking: Dit is een openbare syllabus van de cursus. Stuur voor een volledig gedetailleerde syllabus een e-mail naar de docent.
Relatie tot CCS of andere professionele standaarden
Stelling 1: Docenten zijn toegewijd aan studenten en hun leerproces.
Stelling 2: Docenten kennen de vakken die ze onderwijzen en weten hoe ze die vakken aan leerlingen moeten onderwijzen.
Stelling 3: Docenten zijn verantwoordelijk voor het managen en monitoren van het leren van leerlingen.
Stelling 4: Leraren denken systematisch na over hun praktijk en leren van ervaringen.
Stelling 5: Leraren zijn lid van leergemeenschappen.
Cursusopdrachten/modules
Opdracht 1: Inleiding
Schrijf een doelomschrijving van 1 pagina.
Opdracht 2: Trauma, stress en de hersenen
Bestudeer de drie delen van de hersenen die belangrijk zijn in een brein met trauma in een poging om beter
de verschillende functies beter te begrijpen. Maak met behulp van het bijgeleverde sjabloon voor minilessen een korte les over één onderwerp uit verschillende keuzes
verschillende keuzes.
Opdracht 3: Gereguleerd vs. Niet-gereguleerd
Lees over wat het betekent voor de hersenen om gereguleerd te zijn en hoe dit verschilt van zelfbeheersing.
Opdracht 4: Regulerende strategieën
Lees over zelfregulatie van een leider op dit gebied. Selecteer en plan vervolgens twee zelfregulatiestrategieën
die je in je klas zou kunnen introduceren.
Opdracht 5: Laatste gedachten
Schrijf 1-2 alinea's met een reflectie van je leerproces. Wat was het meest impactvolle stukje hersenwetenschap dat
je hebt ontdekt? Welke informatie vind je het spannendst om met je leerlingen te delen? Waarom?
Meer informatie over de syllabus vind je op de website van Dominican University of California.
Semester Studiepunten
1
Studiepunten kunnen beschikbaar zijn voor deze cursus en kunnen per land of instelling verschillen. Controleer bij Dominican University of California of je hiervoor in aanmerking komt.
Cursus | De Hersenwetenschap van regulatie
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.