Cursus | 21ste-Eeuwse Vaardigheden Ontwikkelen met Blended Learning
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Facilitator
Veronica Reyes, M.A., is een pedagoog die de afgelopen 6 jaar les heeft gegeven aan verschillende basisschoolleerlingen in de Bay Area. Ze heeft gewerkt als mentor-docent en als coördinator van Project-Based Learning op haar school. Reyes heeft haar M.A. in Antropologie en hanteert een holistische benadering van lesgeven en het integreren van nieuw onderzoek en Balanced-Literacy pedagogieën. Ze werkt voornamelijk met leerlingen die Engels leren.
Ontwikkeling van 21e-Eeuwse Vaardigheden met Blended Learning (Prev#: EDU-X775R)
Verhoog de betrokkenheid en leerresultaten met het blended learning-model. Blended learning wint snel aan populariteit in de onderwijswereld vanwege de diversiteit en integratie van technologie in het klaslokaal. Blended learning kan worden gedefinieerd als de implementatie van verschillende leermodaliteiten om leerstations te creëren die voldoen aan de behoeften van de klas. Leerlingen rouleren door verschillende stations met verschillende leerdoelen en combineren traditionele instructie in kleine groepen, hands-on leren en technologie door middel van adaptieve leer-apps en software. Door gebruik te maken van blended learning kunnen leerlingen 21e-eeuwse vaardigheden ontwikkelen die volgens veel onderzoekers essentieel zijn in onze wereldwijde gemeenschap. Deze cursus zal de docent helpen om 21e-eeuwse vaardigheden te ontwikkelen door middel van blended learning.
Deze cursus heeft inhoudelijke gelijkwaardigheid met de volgende cursus en kan niet opnieuw worden gevolgd: EDU-X775R.
Voor wie Deze cursus biedt permanente educatie voor onderwijsprofessionals die een blended leeromgeving willen creëren. Het implementeren van een blended leeromgeving in de onderwijsloopbaan van een leerling is succesvol gebleken in een reeks van K-12 klaslokalen, waaronder: slecht presterende klaslokalen, klaslokalen met een hoge ELL-populatie en klaslokalen met een lage sociaaleconomische status. Dit geldt voor leerkrachten in het basis- en voortgezet onderwijs, instructiecoaches, curriculumcoördinatoren, alfabetiseringscoaches, Response to Intervention-teams, beginnende leerkrachten, technologiecoördinatoren en administratieve teams van scholen.
Benodigde materialen: Geen
Wat Zul Je Leren
- De verschillende elementen van een blended leeromgeving begrijpen
- De voordelen van een blended leeromgeving herkennen
- De verschillende elementen begrijpen waaruit 21st Century Skills bestaan
- Een implementatieplan ontwerpen om 21e eeuwse vaardigheden te integreren in een blended leeromgeving
Eenheid
3 eenheden.
Eenheden kunnen beschikbaar zijn voor deze cursus en kunnen per land of instelling verschillen. Controleer bij de University of San Diego Professional & Continuing Education of je in aanmerking komt.
Cursus | 21ste-Eeuwse Vaardigheden Ontwikkelen met Blended Learning
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.