Blog | Wat Docenten Echt Willen als het Gaat om Feedback
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Dit artikel onderzoekt welke soorten feedback leerkrachten het nuttigst vinden om hun onderwijs en het leren van leerlingen te verbeteren. Het artikel is gebaseerd op een onderzoek onder docenten in het basisonderwijs en identificeert vijf belangrijke kenmerken van effectieve feedback: feedback moet gericht zijn op het leren van leerlingen, afkomstig zijn van leerlingen uit hun klas, betrouwbaar zijn, snel worden gegeven en op een zinvolle, niet-bedreigende manier worden gecommuniceerd. Het onderzoek laat zien hoe traditionele feedbackmodellen vaak niet voldoen aan de behoeften van leerkrachten en benadrukt het belang van feedback die hun instructieve beslissingen direct ondersteunt. Deze bron is nuttig voor leerkrachten, schoolleiders en instructiecoaches die de feedbackpraktijk in scholen willen verbeteren.
Blog | Wat Docenten Echt Willen als het Gaat om Feedback
- Gratis
ASCD is een platform dat leraren helpt. Het verbetert het leren met beter onderwijs en technologie. Het biedt trainingen, bouwt communities en maakt digitale tools eenvoudig in gebruik.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.