Webinar | Hoe Studenten met Eco-Angst te Ondersteunen
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
£60.00 + BTW (£12.00)
Facilitator
Helen Jong
Helen is docent aardrijkskunde in het voortgezet onderwijs met 25 jaar ervaring als docent op scholen in vier verschillende gemeenten. Ze heeft een mastergraad in onderwijs, is lid van de Royal Geographical Society en heeft de status van geograaf.
Helen is een ervaren auteur van online en gedrukte bronnen voor scholen. Ze werkt al meer dan 20 jaar als educatief consultant voor de BBC, waar ze online, video en interactieve content creëert voor BBC Bitesize, BBC Teach en CBeebies. Helen is ook co-auteur van de huidige GCSE en A Level aardrijkskundeboeken voor Cambridge University Press. Ze heeft bronnen gepubliceerd waarmee leraren GIS-lessen op scholen kunnen geven en ze runt haar eigen website www.geographygeek.co.uk, waar ze bronnen deelt met leraren aardrijkskunde over de hele wereld.
Helen heeft trainingen ontworpen en uitgevoerd namens de Advisory Unit, The Geographical Association en de Education Training Hub. Ze treedt ook op als externe onderwerpsdeskundige voor Ofqual.
Beschrijving
Voor: Schoolhoofden, senior leiders, leraren, praktijkmensen en onderwijsassistenten.
Doel: Deze webinar geeft u advies en praktische begeleiding bij het beheersen en verminderen van de impact van eco-angst op kinderen en jongeren door middel van een evenwichtige en productieve benadering van klimaatverandering, die leerlingen ook uitrust met kennis en vaardigheden om te onderhandelen over de uitdagingen en kansen die voor hen liggen.
Rationale: De DfE's Duurzaamheid en klimaatverandering strategie benadrukt dat, om kinderen en jongeren te helpen de 'formidabele' uitdaging van klimaatverandering aan te gaan met vastberadenheid in plaats van wanhoop, ze 'de waarheid over klimaatverandering moeten kennen - door kennisrijk onderwijs', en 'ook de hoop moeten krijgen dat ze agenten van verandering kunnen zijn'.
Leerresultaten
Resultaat 1: Inzicht krijgen in de definitie en oorsprong van de term eco-angst, en de opkomst ervan onder kinderen en jongeren
Resultaat 2: In staat zijn om de meest waarschijnlijke bronnen van eco-angst op school en college te identificeren, en het effect ervan te evalueren
Resultaat 3: Vertrouwd raken met een reeks strategieën en hulpmiddelen om de niveaus van eco-angst bij kinderen en jongeren te helpen verminderen
Resultaat 4: Begrijpen hoe een meer evenwichtige en productieve kijk op klimaatverandering kan worden bevorderd
Resultaat 5: Inzicht krijgen in de huidige situatie met betrekking tot klimaatverandering en in mogelijke toekomstscenario's
Webinar | Hoe Studenten met Eco-Angst te Ondersteunen
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.