Webinar | Hoe Leer je Effectieve Probleemoplossende Vaardigheden in Wiskunde, Primair
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
£60.00 + BTW (£12.00)
Begeleider
Tony Cotton
Tony is de hoofdauteur van Oxford International Primary Mathematics. Andere publicaties zijn Understanding and Teaching Primary Mathematics en How to develop confident mathematicians in the early years voor Routledge; Approaches to learning and teaching Primary: A toolkit for international teachers voor CUP; Explore Mathematics voor het nieuwe standaardcurriculum in Jamaica; en BZ Math voor basisscholen in Belize. Zijn boeken, Being a Teacher en Transforming Teaching, zijn beide gebaseerd op Tony's internationale ervaring en delen de ervaringen van leerkrachten over de hele wereld. Tony is ook redacteur van Mathematics Teaching, het tijdschrift van The Association of Teachers of Mathematics.
Tony heeft samengewerkt met ministeries van Onderwijs in Macedonië en Oman om nieuwe curricula voor basis- en voortgezet onderwijs voor wiskunde te ontwikkelen en implementeren. Hij geeft les in de internationale PGEI van de Universiteit van Nottingham in Zuidoost-Azië en leidt de cursus in Thailand.
Hij werd docent secundair wiskundeonderwijs aan de Universiteit van Nottingham en promoveerde in 1999. Sindsdien gaf hij les aan lerarenopleidingen voor middelbaar en lager onderwijs in Nottingham en Leeds en werd hij hoofd van de School of Education and Childhood aan de Leeds Metropolitan University. In 2012 verliet hij de universitaire sector om fulltime aan de slag te gaan als schrijver en freelance onderwijsconsultant.
Tony begon zijn carrière als wiskundeleraar op middelbare scholen in Sheffield, Engeland. Daarna werkte hij als adviesdocent voor antiracistisch en multicultureel onderwijs, voltooide een master in multicultureel onderwijs en werkte daarna bij 3 commerciële uitgevers.
Beschrijving
Deze webinar biedt schoolhoofden, wiskundeleiders, leerkrachten en onderwijsassistenten praktische richtlijnen en creatieve methoden die ze kunnen gebruiken om de probleemoplossende vaardigheden van leerlingen in wiskunde te stimuleren en te ontwikkelen.
Probleemoplossend leren vormt al heel lang de kern van het wiskundecurriculum. Kinderen leren hoe ze wiskundeproblemen moeten oplossen, kan het vermogen van kinderen om kritisch te evalueren ondersteunen, onafhankelijkheid aanmoedigen en hun vaardigheden in redeneren en creativiteit ontwikkelen. Het is ook een essentieel onderdeel van het ontwikkelen van beheersing van het onderwerp.
In dit webinar zal de Association of Teachers of Mathematics (ATM), die als doel heeft het onderwijzen en leren van wiskunde in het Verenigd Koninkrijk te ondersteunen, strategieën verkennen die scholen kunnen gebruiken om probleemoplossing te onderwijzen die creatief, boeiend en leuk zijn en een beter begrip van de behoeften van de leerling weerspiegelen.
Leerresultaten
Resultaat 1: Begrijpen hoe een effectieve onderwijspraktijk in wiskunde kan worden gepland en geïmplementeerd die het probleemoplossend vermogen van kinderen ondersteunt en het kritisch denkvermogen verbetert.
Resultaat 2: Het herkennen van succesvolle technieken die in de klas kunnen worden gebruikt om vloeiendheid en redeneren in wiskunde te verbeteren.
Resultaat 3: Het belang inzien van het op maat maken van probleemoplossend leren voor de behoeften van kinderen en ervoor zorgen dat de verschillende gebruikte methoden voortdurend worden gedeeld en geëvalueerd.
Resultaat 4: Begrijpen hoe verschillende benaderingen voor het onderwijzen van probleemoplossing kunnen worden geïmplementeerd en kinderen uitrusten met verschillende hulpmiddelen die ze voor de rest van hun leven kunnen gebruiken.
Resultaat 5: Het erkennen van de voordelen van het bevorderen van een cultuur die discussie tussen leeftijdsgenoten aanmoedigt en vertrouwen in de klas ondersteunt.
Webinar | Hoe Leer je Effectieve Probleemoplossende Vaardigheden in Wiskunde, Primair
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.