Webinar | Aanpak Extreem Klasgedrag, Primair
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
£60.00 + BTW (£12.00)
Begeleider
Karl C. Pupé
Karl C. Pupé FRSA is een gekwalificeerde leraar met meer dan tien jaar ervaring in het basisonderwijs, het voortgezet onderwijs en het voortgezet onderwijs. Hij is ook de auteur van het bekroonde boek "The Action hero Teacher: Eenvoudig klassenmanagement"
Hij is gespecialiseerd in gedragsmanagement en heeft gewerkt als coördinator voor leerlingen die geen onderwijs, werk of opleiding hebben (NEETs). Hij gaf les aan leerlingen met ernstige problemen op sociaal, emotioneel en mentaal gebied (SEMH). Karl heeft rehabilitatieklassen ontworpen en gefaciliteerd voor leerlingen van groep 8 tot 11 die waren uitgesloten van het reguliere onderwijs en het risico liepen om zelf NEET te worden. Karl heeft een ILM-diploma op niveau 4 in leiderschap en management in het voortgezet onderwijs.
Karl heeft samengewerkt met een aantal organisaties binnen het onderwijs, waaronder de National Education Union, Charted College of Teaching en de Universiteit van Essex.
De 'Action Hero Teacher Blog' werd door het invloedrijke PR- en marketingsoftwarebedrijf Vuelio gerangschikt als een van de 'Top 10 Onderwijsblogs' in het Verenigd Koninkrijk in september 2020.
Learning Ladders heeft in samenwerking met Twinkl het AHT-boek uitgeroepen tot een van de 'Top 40 Best Books for Educators Summer 2021'.
In september 2021 ontving Karl een beurs van de prestigieuze Royal Society of Arts, Manufacture and Commerce (The RSA) voor zijn werk aan de Action Hero Teacher & zijn workshops over het welzijn van jongeren.
In november 2021 werd Karl gekozen in de Practitioners Council for the Foundation of Education (FED Education), een onafhankelijke adviesraad die zich richt op het bevorderen van beter onderwijsbeleid voor alle Britse studenten.
Beschrijving
Voor: Leiders, leerkrachten en onderwijsassistenten .
Doel: Deze webinar geeft u deskundig inzicht in flashpoints en extreem gedrag in het basisonderwijs, onderzoekt waarom ze zich voordoen, wat voor effect ze hebben op leerlingen en personeel, en rust u uit met krachtige technieken om ze te voorkomen en aan te pakken, waaronder het 'flashpoint protocol'.
Achtergrond: Steeds meer scholen zijn getuige van extreem gedrag in de klas. Flashpoints en confrontaties vormen een fysiek en mentaal gezondheidsrisico voor zowel leerkrachten als leerlingen en kunnen de hele klas emotioneel ontregelen en het leren verstoren. Het is belangrijk om te begrijpen waarom dit gebeurt en de onderliggende oorzaken aan te pakken, in plaats van je volledig te richten op sancties en consequenties.
Leerresultaten
Resultaat 1: Begrijpen wat een flashpoint is en waarom het belangrijk is dat er effectief en efficiënt mee wordt omgegaan.
Resultaat 2: Vertrouwd raken met de mechanismen van het zenuwstelsel, en wat wordt bedoeld met de termen 'emotionele ontregeling' en 'emotionele kaping'.
Resultaat 3: Het herkennen van de drie veel voorkomende 'vecht of vlucht' reacties en begrijpen hoe deze zich in de klas manifesteren als 'flashpoint' situaties.
Resultaat 4: Het begrijpen van de sleutelelementen van het 'flashpoint protocol' en hoe deze deel kunnen uitmaken van een effectieve aanpak van gedragsmanagement.
Resultaat 5: Vertrouwd raken met enkele technieken om te helpen flashpoints te vermijden en aan te pakken, en de actieve betrokkenheid van alle leerlingen bij het leren te waarborgen.
Webinar | Aanpak Extreem Klasgedrag, Primair
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.