Cursus| Zelfregulerende Lerenden Ontwikkelen
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
AUD 99 per jaar.
Facilitator
Dr. Shyam Barr
Onderwijsconsultant, Coach & Spreker
Dr. Shyam Barr is een pedagoog uit Canberra met meer dan 15 jaar ervaring, variërend van leraar exacte vakken op een middelbare school tot onderwijsleider en consultant. Hij heeft meerdere onderwijsdiploma's, waaronder een Ph.D., waarbij zijn onderzoek zich richt op het verbeteren van de aanpak van zelfregulerend leren door leraren. Shyam heeft vele onderscheidingen ontvangen voor zijn werk, waaronder de grootste prijs bij de University of Canberra Big Research Pitch Competition en een Distinction in Engagement and Impact. Momenteel werkt hij samen met organisaties om professionele leermodellen te vernieuwen, ondersteunt hij innovatieve leerkrachten en begeleidt hij individuen op het gebied van de wetenschap van het leren.
Beschrijving
Verken Self-Regulated Learning (SRL) in deze cursus, ontworpen om docenten in staat te stellen autonome leerlingen, zelfbewustzijn en actieve deelname aan het leren te stimuleren. Duik in effectieve onderwijsstrategieën die het stellen van doelen, plannen en evalueren omvatten en die het vermogen van leerlingen om zich aan te passen aan nieuwe uitdagingen en feedback verbeteren.
Ontdek de kracht van zelfregulerend leren (Self-Regulated Learning, SRL) in deze cursus, die gericht is op het vergroten van het zelfbewustzijn, het zelfvertrouwen en de motivatie van studenten door het nemen van risico's en actief leren. Het richt zich op het cultiveren van autonomie en betrekt studenten bij hun cognitieve welzijn.
De cursus rust docenten uit met strategieën om leerlingen te helpen hun leermotivaties, sterke punten en verbeterpunten te herkennen. De cursus legt de nadruk op zelfmanagementvaardigheden zoals doelen stellen, plannen en evalueren en begeleidt leerlingen om zich aan te passen aan nieuwe uitdagingen en feedback.
Leer om zowel directe als indirecte SRL-tactieken toe te passen, zoals coöperatief en constructief leren, om de academische, sociale en emotionele groei van leerlingen te stimuleren.
Je Zult:
- Diepere kennis en begrip ontwikkelen van zelfregulerend leren (SRL) en de impact ervan op leerlingen
- Vaardigheden, conceptueel begrip en nieuwe strategieën voor het lesgeven in zelfregulerend leren verder ontwikkelen door na te denken over manieren om de belangrijkste elementen (metacognitie, cognitie, motivatie en middelenbeheer) met elkaar te verbinden
- Begrijpen en waarderen van het bevorderen, modelleren en vieren van mondige zelfregulerende leerlingen, waarbij leerlingen worden uitgenodigd en ondersteund om zichzelf als leerling te verkennen en te begrijpen en de uitdagingen waarmee ze worden geconfronteerd aan te gaan
NESA-Geaccrediteerd
Het voltooien van Positive Behaviour Management Strategies draagt bij aan 1 uur en 30 minuten NSW Education Standards Authority (NESA) geaccrediteerde PD in het prioriteitsgebied van de geestelijke gezondheid van leerlingen/kinderen, waarbij standaarddescriptor(en) 4.1.2 van de Australische beroepsstandaarden voor leerkrachten worden aangepakt om de accreditatie van bekwame leerkrachten in NSW te behouden.
TQI-Geaccrediteerd
Voor leraren in de ACT is deze cursus geaccrediteerd bij TQI voor 2 uur.
Cursus| Zelfregulerende Lerenden Ontwikkelen
- Betaling
ClassCover Learn is een online leerplatform ter ondersteuning van leerkrachten. Ze bieden cursussen van hoge kwaliteit door deskundige docenten. Ze bieden tools en kennis voor leerkrachten om hun doelen te bereiken.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.