Cursus | Overgang naar een Blended Leeromgeving
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Facilitator
Jenifer Fazy, M.S. Onderwijstechnologie. Je kunt haar Jenny noemen. Ze is geboren en getogen aan de Southside van Chicago, waar ze nog steeds woont. Jenny is 6e-, 7e- en 8e-graads computerlerares, dramacoach en eSports-coach in een zuidoostelijke buitenwijk net buiten Chicago. Jenny heeft het eSports-programma in mijn district geïmplementeerd en ze coacht de leerlingen om te leren spelen en concurreren in League of Legends. Jenny heeft vier kinderen: twee dochters en twee zonen. In Jenny's vrije tijd speelt ze graag met haar kinderen en met haar videogames. Jenny houdt ook van winkelen, gedichten schrijven en sleutelen aan nieuwe technologie. Een andere interesse van haar is het maken van haar eigen films, video's en muziek. Jenny behaalde haar Bachelor's Degree in Elementary Education K-9 aan Trinity Christian College en haar Master's Degree in Educational Technology Integrated into Curriculum and Instruction aan DeVry University, waar ze met onderscheiding afstudeerde. Jenny is super enthousiast over het lesgeven in deze cursus en ze kijkt uit naar een geweldige ervaring in het online klaslokaal.
Combineer Persoonlijke en Online Instructie voor een Gemengde Leeromgeving
Onderzoek heeft aangetoond dat de blended leeromgeving een uitdaging kan zijn voor docenten van alle niveaus en vakgebieden. In deze cursus ontwikkel je een diepgaand begrip van hoe je succesvol les kunt geven in een blended omgeving. Aan de hand van digitale media, online toepassingen, activiteiten, projecten, onderzoek, lezingen, video's en discussies bepaal je hoe je blended learning kunt inzetten om tegemoet te komen aan de behoeften van je leerlingen.
Voor wie Deze cursus biedt nascholing voor docenten K-12 en hoger onderwijs van elk onderwerp die de overstap naar blended learning gemakkelijker willen maken en het leren van studenten minder willen verstoren.
Cursusmateriaal: Geen tekst vereist.
Wat Zul Je Leren
- Dagelijkse routines in blended omgevingen beschrijven, tonen en instellen
- Best practices en netiquette toepassen in blended leeromgevingen
- Consistente communicatie en betrokkenheid van studenten tot stand brengen in blended leeromgevingen
- Het verschil tussen synchroon en asynchroon leren beschrijven en laten zien
- Leer- en individuele controlepunten creëren en implementeren in blended leeromgevingen
- Creëren en implementeren van summatieve en formatieve assessments in de blended leeromgeving
- Feedback implementeren, geven en identificeren in de blended leeromgeving
- Gegevens gebruiken om lessen te creëren in de blended omgeving
-Overgang naar een blended leeromgeving
Eenheid
3 eenheden.
Eenheden kunnen beschikbaar zijn voor deze cursus en kunnen per land of instelling verschillen. Controleer bij de University of San Diego Professional & Continuing Education of je in aanmerking komt.
Cursus | Overgang naar een Blended Leeromgeving
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.