Platform Voor Leerkrachten in het Basisonderwijs

Cursus | Omgaan met Argumentatief Gedrag

€ 89,88
Inclusief btw
Aanbieder: TTA
Basisonderwijs Cursus | Omgaan met Argumentatief Gedrag

Niet beschikbaar

Prijs

130.90 AUD. De prijs is inclusief 10% GST. Er zijn andere prijsopties beschikbaar voor deze cursus
Individueel abonnement: $349 + GST per jaar
Teamabonnement (10 docenten en meer): $249 + GST per docent per jaar
Campusabonnement (onbeperkt aantal docenten): $9990 + GST per jaar

Ga voor meer informatie naar de TTA website.


Facilitatoren

1. Glen Pearsall
Glen Pearsall was hoofddocent aan de Eltham High School en bestuurslid van de Curriculum Assessment Authority. Glen is co-auteur van Literature for Life and Work Right en auteur van Classroom Dynamics en de bestseller And Gladly Teach. Hij werkt door heel Australië als onderwijsconsultant en is gespecialiseerd in klassenmanagement, betrokkenheid en strategieën om de werkdruk voor docenten te verlagen. Hij heeft een bijzondere interesse in het werk van afgestudeerde en beginnende leraren en heeft gewerkt als seminarleider en onderzoeker bij het Centre for Youth Research. Glen's ebook The Top Ten Strategic Questions for Teachers is onlangs vertaald in het Khmer voor Cambodjaanse docenten.

2. Miles Campbell
Hij is bijna dertig jaar werkzaam in de onderwijssector en heeft zijn carrière verlegd van het lesgeven in design en technologie naar het leiden van onderwijsontwikkeling als oprichter en CEO van Teacher Training Australia (TTA), een belangrijke aanbieder van professionele ontwikkeling voor Australische docenten.

Verleden naar heden:
Van werk als professioneel ingenieur naar focus op onderwijs.
Medeoprichter van designability.com.au, ter ondersteuning van designonderwijs in Australië.
Oprichting en ontwikkeling van TTA tot een hoog aangeschreven bedrijf voor professionele ontwikkeling ter ondersteuning van Australische docenten.

Huidige werkzaamheden:
CEO van TTA
AI-cursussen ontwikkelen ter ondersteuning van docenten voor TTA/
Werkt samen aan AI-projecten voor de professionele ontwikkeling van docenten.

Student AI Chatbot Project
Momenteel werk ik samen met Glen Pearsall aan de ontwikkeling van cursussen die gebruik maken van AI-gestuurde student chatbots, ontworpen om leerkrachten te ondersteunen bij het oefenen van klassenmanagement door interacties met virtuele leerlingen te simuleren. Deze aanpak geeft docenten een veilige ruimte om hun vaardigheden te ontwikkelen in het managen van uitdagend gedrag van studenten.


Cursusbeschrijving

Leren hoe je om argumenten heen kunt draaien en potentiële conflicten kunt deëscaleren zijn kernvaardigheden om ervoor te zorgen dat je lessen ordelijk verlopen en leerlingen gefocust blijven op hun leerproces. In deze innovatieve cursus verkennen Glen Pearsall en Miles Campbell een reeks praktische strategieën voor het omgaan met argumentatief gedrag en bieden ze deelnemers speciaal ontworpen AI-chatbots waarop ze deze strategieën kunnen oefenen. Aan het einde van de cursus hebben de deelnemers:

- Technieken onderzocht om off-task leerlingen snel en rustig terug te leiden naar hun leerproces zonder argumenten uit te lokken.
- Onderzocht hoe je gedeeltelijke overeenstemming kunt gebruiken om leerlingen aan te pakken die ontkenning gebruiken om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen voor hun daden.
- Geleerd hoe om te gaan met leerlingen die je proberen af te leiden of die vertragingstactieken gebruiken wanneer ze instructie krijgen om weer aan het werk te gaan.
- Gesproken over hoe je leerlingen die zich 'niet kunnen gedragen' op een gevoelige manier kunt ondersteunen - terwijl je ook je verwachtingen over gepast gedrag in de klas herhaalt.
- Strategieën onderzocht voor het herkaderen van problemen wanneer je te maken hebt met onvermurwbare leerlingen die zich vastbijten in hun standpunt en agressief hun verkeerde standpunt verdedigen.

Deelnemers hebben ook de gelegenheid gehad om deze strategieën te oefenen met op maat gemaakte AI-studenten die zijn ontworpen om veelvoorkomende retorische tactieken toe te passen bij conflicten in de klas. Dit is een wereldprimeur in het gebruik van AI en biedt docenten een zeldzame kans om hun vaardigheden aan te scherpen in het omgaan met uitdagend gedrag in een veilige omgeving.


Doelgroep

Alle docenten die nieuwe strategieën voor gedrag in de klas willen ontwikkelen.


Onderwijsstandaarden

4.3.2 Vaardigheidsniveau - Creëren en onderhouden van ondersteunende en veilige leeromgevingen - Managen van uitdagend gedrag: Beheer uitdagend gedrag door het vaststellen van en onderhandelen over duidelijke verwachtingen met studenten, en pak disciplinaire kwesties snel, eerlijk en respectvol aan


Cursus curriculum

1. Module 1 - Aanya de Afleidbare
Introductie
Cursus Aantekeningen
Aanya de Afleidbare
Omleiding draaipunten
Aanya de Afleidbare
Reflectie Vraag

2. Module 2 - Dani ontkennen
Gedeeltelijke overeenstemming
Dani ontkennen
Reflectie Vraag

3. Module 3 - Abed de argumentatieve
Herkaderen van draaipunten
Abed de argumentatieve
Reframen Deel II
Abed de argumentatieve
Reflectie Vraag

4. Conclusie
Samenvatting
Reflectie Vraag
Suggesties voor samenwerking

5. Feedback over de cursus


Accreditatie

Deze cursus is geaccrediteerd door de NSW Education Standards Authority (NESA).

Het volgen van Dealing with Argumentative Behaviour draagt bij aan 2 uur NSW Education Standards Authority (NESA) geaccrediteerde PD in het prioriteitsgebied van de geestelijke gezondheid van leerlingen/kinderen, en richt zich op Standard Descriptor 4.3.2 van de Australian Professional Standards for Teachers (Australische beroepsstandaarden voor leerkrachten) voor het behouden van een bekwame leerkracht in NSW.

Cursus | Omgaan met Argumentatief Gedrag

  • Betaling
TTA

TTA is de grootste aanbieder in Australië die leraren helpt te groeien in hun carrière. Sinds 2004 geven ze trainingen van topdocenten. Hun team zorgt ervoor dat alle cursussen relevant zijn.



Eduye Product ID: 39818

Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.

Praktische lesmaterialen en inspiratie. Kinderen voorbereid op de toekomst.

Laat je inspireren door de Eduye nieuwsbrief, vol tips en nieuwe inzichten om je lesgeven te verrijken.

Aanbieders in de Spotlight

Test LinkTest LinkTest LinkTest LinkTest Link
help mee!

Help mee!

steamadvies

STEAMADVIES

inspiratie

Inspiratie