Cursus | Differentiatiestrategieën die Werken
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
De vermelde prijs is de inschrijving voor een docent voor AUD 179. Andere prijsopties zijn beschikbaar voor deze cursus.
Vrijblijvende docenten: AUD 69
Groep of hele school <50 docenten: AUD 1890
Groep of hele school >50 docenten: AUD 2590
Voor meer informatie, bezoek de Teacher Professional Development Services website.
Beschrijving
Geen twee leerlingen zijn gelijk in hun mogelijkheden, interesses en leerbehoeften. Hoewel het overweldigend kan lijken om te proberen tegemoet te komen aan de leerbehoeften van zeer verschillende leerlingen, is het mogelijk om het leren te differentiëren zonder overdreven planning en voorbereiding.
Deze cursus verkent zeer effectieve strategieën die leerkrachten in hun planning kunnen opnemen om ervoor te zorgen dat leer- en beoordelingstaken worden gedifferentieerd om aan de behoeften van alle leerlingen te voldoen. De focus van deze cursus ligt op het helpen van leerkrachten bij het ontwikkelen van instructiebenaderingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd in het hele leerproces om ervoor te zorgen dat alle leerlingen hun volledige potentieel bereiken.
Inhoud van de Cursus
1. Les één: Waarom zorgen we voor differentiatie?
Deze inleidende les verkent waarom het belangrijk is dat leerkrachten differentiatie aanbieden, in het bijzonder het verkennen van het idee van 'leerlingvariabiliteit' en de impact ervan op zowel onderwijzen als leren.
2. Les twee: Wat is differentiatie?
Deze les gaat kort in op wat differentiatie is en wat het niet is, waarbij gebruik wordt gemaakt van het werk van prominente onderzoekers op dit gebied om de 'do's en don'ts' van differentiatie in de klas te verkennen.
3. Les drie: Hoe differentiatie meestal wordt aangeboden
In les drie wordt gekeken naar een aantal gangbare benaderingen van differentiatie in het lesgeven en leren in de klas.
4. Les vier: Veronderstellingen die ten grondslag liggen aan gangbare benaderingen
In deze les worden twee veronderstellingen onderzocht die vaak ten grondslag liggen aan het discours van leerkrachten over differentiatie, voordat een alternatieve benadering van differentiatie wordt onderzocht die in de volgende lessen verder wordt uitgediept.
5. Les Vijf: Universeel Ontwerp voor Leren.
Les vijf gaat in op Universal Design for Learning en het gebruik ervan voor differentiatie in de klas.
6. Les zes: Voorgestelde strategieën
Cursusinformatie
- Gecertificeerd voor 6 uur professioneel leren.
- Nu beschikbaar op aanvraag. Deze cursus is zelf te volgen en de toegang verloopt niet.
- Erkend door VIT, TRBSA, TRBWA, TRBNT, QCT en TRBT als tegemoetkomend aan APST 1.1, 1.5, 2.1, 2.5, 3.1, 3.3, 3.6, 4.1, 4.2, 5.4
Geschikt voor: klassikale docenten P-12, docentenassistenten/-leerlingondersteuners, gelegenheidsdocenten, gespecialiseerde docenten, schoolleiders, tertiaire en volwassen opleiders en docenten in opleiding
Cursus | Differentiatiestrategieën die Werken
- Betaling
Teacher Professional Development Services biedt online cursussen aan. Je kunt aan je cursus werken in een tempo dat bij jou past. Alle cursussen zijn gecertificeerd. Er zijn geen toetsen of opdrachten.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.