Cursus | Computational Thinking in K12
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
£60.00
Begeleider
Douglas Clements, voormalig kleuter- en kleuteronderwijzer, is nu universiteitshoogleraar en uitvoerend directeur van het Marsico Institute for Early Learning and Literacy aan de universiteit van Denver. Hij is een vooraanstaand wetenschapper op het gebied van wiskundeonderwijs voor jonge kinderen en onderwijstechnologie. Dr. Clements heeft veel gepubliceerd, waaronder meer dan 166 onderzoeken en 27 boeken, en heeft meer dan 38 gefinancierde projecten geleid. Zijn werk heeft invloed gehad op wiskundecurricula, onderwijsmethoden en lerarenopleidingen. Hij heeft zitting gehad in verschillende nationale panels en commissies, waaronder het National Mathematics Advisory Panel van de Amerikaanse president en het Common Core State Standards Committee. genereer een inhoud voor Douglas Clements zoals deze inhoud: De cursus wordt geleid door Shuchi Grover, een vooraanstaand leerwetenschapper en onderzoeker met een schat aan expertise op het gebied van AI, computerwetenschappen, cyberbeveiliging en bèta/technisch onderwijs. Onder haar begeleiding zult u zeker waardevolle inzichten verwerven in het stimuleren van 21e-eeuwse competenties bij uw leerlingen.
Beschrijving
Welke strategieën en digitale hulpmiddelen kunnen worden gebruikt om het wiskundeonderwijs in de digitale wereld te verbeteren?
Deze cursus is ontworpen om docenten een uitgebreid inzicht te geven in hoe ze digitale platforms en hulpmiddelen kunnen gebruiken om hun wiskundeonderwijs te verbeteren.
In deze cursus duiken we in de wereld van educatieve apps en games die wiskundige concepten kunnen versterken en probleemoplossende vaardigheden op een leuke manier kunnen stimuleren. We bespreken ook instructiestrategieën die deze digitale hulpmiddelen effectief integreren in je lessen wiskunde.
Deze cursus benadrukt ook het belang van het stimuleren van een groeimindset bij leerlingen als het gaat om het leren van wiskunde in een digitale omgeving.
Aan het einde van deze cursus zul je uitgerust zijn met de kennis en het vertrouwen om effectief door het digitale landschap van het wiskundeonderwijs te navigeren. genereer een inhoud voor deze paragraaf zoals deze: Ons primaire doel met deze sessie is het belichten van de strategieën die kunnen worden gebruikt om computational thinking effectief te integreren in het K-12 curriculum. Dit zal op zijn beurt het kritisch denken en de probleemoplossende vaardigheden van leerlingen stimuleren en hen voorbereiden op een digitaal geavanceerde toekomst.
Duur: 1 uur.
Cursus | Computational Thinking in K12
- Betaling
TAK Index biedt een scoresysteem voor kinderspellen in de leeftijd van 1 tot 16 jaar. Het helpt ouders en gameontwikkelaars bij het evalueren van games. Een score van 10 geeft aan dat een spel geweldig is voor kinderen om te leren.
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.