Conferentie | Onderwijs aan Hele Leerlingen
Niet beschikbaar
- Dit product is beschikbaar in:
- Verenigde StatenBezoek website
Prijs
De vermelde prijs is voor een individuele late registratie (van 08 november 2025 tot 14 november 2025). Andere prijsopties zijn beschikbaar:
Individueel
Speciale vroege inschrijving (tot 15 augustus 2025) - USD 599
Vroege inschrijving (van 16 augustus 2025 tot 26 september 2025) - USD 679
Algemene inschrijving (van 27 september 2025 tot 07 november 2025) - USD 749
Groep
Speciale vroege registratie (tot 15 augustus 2025) - USD 499
Vroege inschrijving (van 16 augustus 2025 tot 26 september 2025) - USD 579
Algemene inschrijving (van 27 september 2025 tot 07 november 2025) - USD 649
Late inschrijving (van 08 november 2025 tot 07 november 2025) - USD 679
Voor meer informatie, bezoek de Learning & the Brain® website.
Datum
14-16 november 2025
Facilitatoren
1. Wat de wetenschap van het leren je niet vertelt: Hoe maak je een geheugen en haal je het eruit
David B. Daniel, PhD, Conferentievoorzitter
Emeritus hoogleraar psychologie, James Madison Universiteit
2. De geheugenparadox: waarom onze hersenen kennis nodig hebben in een tijdperk van AI
Barbara A. Oakley, PhD, PE
Ramon y Cajal Distinguished Scholar of Global Digital Learning, McMaster University
3. Erbij horen: De wetenschap van het creëren van verbindingen
Geoffrey L. Cohen, PhD
Hoogleraar psychologie, Stanford University
4. Het verstrengelde brein: hoe cognitie, motivatie en emoties met elkaar verweven zijn
Luiz Pessoa, PhD
Hoogleraar psychologie
5. Samengevoegd denken: De wetenschap van collectieve intelligentie
Hannah M. Critchlow, PhD, HonDSc
Internationaal geprezen neurowetenschapper
En nog veel meer sprekers op deze conferentie.
Beschrijving
Wetenschap toepassen om sociale, betrokken, bloeiende, nieuwsgierige en kritische denkers te creëren.
Westin Copley Place, Boston, MA of virtueel via Zoom.
Conferentie registratie is nu open voor de jaarlijkse Fall Learning & the Brain conferentie in Boston gehouden in het Westin Copley Place in het weekend van 14-16 november 2025.
Deze conferentie wordt gehouden als een hybride conferentie. Of je nu persoonlijk of op afstand deelneemt, de opnames zijn tot 45 dagen na de conferentie beschikbaar.
Onderwijzen van Bloeiende, Sociale, Nieuwsgierige en Kritische Denkers
Het doel van onderwijs is om de ontwikkeling van hele, bloeiende, geïnformeerde en nadenkende mensen te begeleiden. Menselijke ontwikkeling en leren zijn geen afzonderlijke domeinen, maar maken deel uit van een diep verbonden geheel dat wordt beïnvloed door cultuur, context, veiligheid, relaties en de wereld. Cognitiewetenschapper Scott Barry Kaufman heeft de "hiërarchie van behoeften" van psycholoog Abraham Maslow niet hertaald als een starre piramide (die Maslow nooit heeft gemaakt), maar als een zeilboot - waar een veilige basis van veiligheid en sociale relaties het zeil van nieuwsgierigheid, verkenning en doelgerichtheid ondersteunt voor menselijke bloei. Op dezelfde manier werken hersensystemen die te maken hebben met erbij horen, emotie, motivatie, betekenis en denken niet geïsoleerd - ze werken samen als een dynamisch, geïntegreerd neuraal netwerk. Deze interdisciplinaire conferentie onderzoekt hoe deze menselijke kernbehoeften verbonden zijn met leren en hersenfuncties.
Ontdek wetenschappelijk onderbouwde strategieën om het saamhorigheidsgevoel op school te verbeteren, sociale banden, samenwerking en collectieve intelligentie op te bouwen, kritisch denken, creativiteit en nieuwsgierigheid bij leerlingen te stimuleren, academische motivatie en doelgerichtheid te bevorderen en wetenschappelijke en leesvaardigheden te verbeteren. Leer hoe je de ontwikkeling van kinderen kunt koesteren en begeleiden tot hele, bloeiende, goed geïnformeerde, sociale, samenwerkende, betrokken, nieuwsgierige, creatieve en kritische denkers.
Leerdoelen
Je zult kennis opdoen over:
- De wetenschap van menselijke behoeften, leren en bloeien
- Het creëren van creatieve, kritische denkers en probleemoplossers
- Hoe cognitie, emotie en motivatie met elkaar verweven zijn
- De wetenschap achter, en strategieën voor, samenwerkende klaslokalen
- Manieren om een gevoel van saamhorigheid, cultuur en gemeenschap op school te bevorderen
- Hersensynchronie verbinden met samenwerken en leren
- Sociale psychologie gebruiken om vertrouwen, connecties en competentie op te bouwen
- Mentaliteit, betekenis en relaties koppelen aan betrokkenheid
- Nieuwsgierigheid, onderzoek, innovatie en kennis cultiveren
- Bevorderen van denken, samenwerken bij lezen en bèta/techniek
- Sociaal-emotionele invloeden op tieners en leren
Voor Wie
- Opvoeders, ouders
- Leerplan- en personeelsontwikkelaars
- Spraak-taalpathologen
- PreK-12 docenten, beheerders
- Psychologen, schoolpsychologen
- Lerende specialisten, speciale opvoeders
- Opvoeders voor jonge kinderen, professionals
- Maatschappelijk werkers, psychologen, schooldecanen
- SEL-, lees-, maatschappijleer-, STEM-leraren
- Directeuren, schoolhoofden, schooldirecteuren
- Hoogleraren, universiteitsprofessoren
Conferentie | Onderwijs aan Hele Leerlingen
- Betaling
Prijs en verzendkosten zijn indicatief. Klik op de koopknop om de exacte prijs te zien.